Mina favoriter ( 0 )
Visa mina favoritobjekt
Vi letar efter manliga och kvinnliga operationskontrollörer som ska arbeta på ett av våra kontor i Antalya, Istanbul, Trabzon, Bursa och Alanya.
Operation Handledare är huvudlänken mellan vårt företag och nuvarande/potentiella kunder. Några av uppgifterna inkluderar interaktion med kunder via telefon, personligen och/eller via e-post och sociala medier. Under alla dessa interaktioner måste handledare upprätthålla en hög grad av professionalism och presentera organisationen i bästa möjliga ljus. Varje interaktion påverkar företagets resultat på ett positivt eller negativt sätt.
• Upprätta primärkontakt med kunder,
• Hantera inkommande och utgående kundsamtal i tid,
• Identifiera kundernas behov och önskemål, ge ditt bästa för att förtydliga information,
• Hantera klagomål, tillhandahålla lämpliga lösningar och alternativ,
• Använda telefoner/e-postmeddelanden/sociala medier för att nå ut till kunder och verifiera kontoinformation,
• Rådgivning om företagsinformation,
• Använda CRM för att distribuera, logga och spåra förfrågningar, samt för att kontrollera status för objekt som kräver uppföljning eller involvering av försäljningsagenterna,
• Analys och övervakning,
• Generera nya kundkonton som leads genom CRM,
• Hantera livechatt på våra webbplatser.
• Utmärkt kontroll av det engelska språket och ett av dessa: arabiska, franska, tyska eller persiska.
• Flyttande främmande språk (för ett av ovanstående språk),
• Bekanta med CRM-teknik,
• Starka färdigheter i telefon och muntlig kommunikation
• Bra kommunikations, koordinerings och genomförandefärdigheter.
• Allvarligt arbete, en stark ansvarskänsla och modet att acceptera utmaningar,
• Arbeta effektivt med engagemang för höga standarder,
• Stark kundorientering,
• Medvetenhet om de nuvarande trenderna och förändringarna på fastighetsmarknaden,
• Förmåga att multiverka, prioritera och hantera tiden effektivt,
• Utmärkt lyssnare,
• Lagspelare,
• Mellan åldrarna 22 och 35.
Arbetstider (+2 GMT)
• 08:30 - 18:00 måndag - fredag
• 10:00 - 15:00 lördag
Huruvida du har erfarenhet är inte avgörande för oss. De viktigaste kriterierna vi söker är att vara ärliga och öppna. Den utbildning och support du behöver när du börjar arbeta tillhandahålls av Tekce Academy i Istanbul, Göztepe-kontor i 6 veckor. Under denna tid lär du dig alla nödvändiga färdigheter.
Du kan kontrollera vår företagssida på Linkedin och skicka ditt CV direkt till hr@tekce.com.